januar 24, 2018

Hvor skal din virksomhed være opmærksom på Facebook?

Hvor skal din virksomhed være opmærksom på Facebook? Af Mai Steenbock Man hører ofte historier, om indhold, som er blevet fjernet fra Facebook, og sågar sider der bliver lukket. Som annoncør på Facebook er der adskillige forhindringer, som man kan løbe ind under udarbejdelsen af content på platformen. Heriblandt markedsføringsloven, persondataloven samt Facebooks egne fællesskabsregler.

november 8, 2017

Sydafrikansk virksomhed sparker døren ind hos lokalt Aarhusfirma!

Af Mai Steenbock Trampolinparken Rush i Johannesburg og Cape town, Sydafrika har for nyligt skrevet sig op som kunde hos Starupkonsulenten, en mindre konsulentvirksomhed i Aarhus, som laver markedsføring på sociale medier. En kold eftermiddag i september, bliver indehaver af Startupkonsulenten, Jonas Wojcik, kontaktet fra en noget uventet kant. I indbakken ligger der nemlig en

januar 3, 2017

Bør alle virksomheder være på Facebook?

Vi kender det alle – nysgerrigheden trækker i os! Er der sket noget nyt på Facebook? I Juli 2016 offentliggjorde Facebook deres kvartalsregnskab, som havde nået nye højder! Med en månedlig Facebook aktivitet på 1,71 milliarder aktive brugere slog de alle rekorder(1). Et par år forinden kunne Mark Zuckerberg rapportere om, at den gennemsnitlige bruger