Sådan hjælper vi med Content til din Facebook-side

Content opslag til din firmaside på Facebook

Vi hjælper dig og din virksomhed med at lave Facebook content på din side.

Som virksomhedsejer har man oftest travlt med drifte, og dette resulterer i nedprioriteringer af forskellige opgaver. Vi ser ofte, at de løbende Facebook-opslag, som har til formål at skabe rækkevidde, dialog og branding-awareness, bliver tilsidesat af firmaet.

Det er synd, da du som virksomhed har en unik mulighed for at kommunikere med din målgruppe. Vi ved godt, det tager tid, men lad os hjælpe dig med at holde dine kunder varme og udnytte de gratis rækkevidder.

Så hvad venter du på?
Besøg https://startupkonsulenten.dk/facebook-content/
og læs mere omkring god content.

          

Læs omkring processen

Ønsker du ikke at læse alle steps igennem? Klik på hvert enkelt step under den grønne knap, for at læse processen online. Alternativt kan du downloade factsheetet.

Step 1 - Analyse

Vi starter altid ud med et indledende møde for at analysere din virksomhed. For os har det stor betydning, at vi kender dig og din forretning godt. Det giver et meget bedre resultat, og derfor bruger vi hellere den ekstra time. Grundighed er vigtigt for os. I denne fase drøfter vi blandt andet følgende:
  • Hvem er Du/I?
  • Hvem er målgruppen?
  • Hvad vil Du/I gerne kommunikere ud til jeres kunder?

Step 2 - Proces

I step 2 forklarer vores arbejdsproces, som selvfølgelig bliver skræddersyet efter dine behov. Dette er en del af den indledende proces, så vi kan blive skarpere på den måde, vi skal kommunikere med dine kunder. Formålet er at skabe et fællesskab for dine besøgende. I dette step gennemgår vi blandt andet følgende:
  • Hvor mange ugentlige opslag?
  • Vi giver inspiration til indhold!

Step 3 - Strategi

I step 3 lægger vi i fællesskab en tre-måneders strategi for Facebook-opslagene. Med udgangspunkt i foregående step kortlægger vi “hvad”, “hvordan” og “hvornår” for de første tre måneder. Med andre ord er vi ude over idé-fasen og er nu i gang med at kortlægge og planlægge indholdet af det kommende content. Dette step er som følger:
  • Kortlæg strategien.
  • Nedskriv kommende tre måneders proces.

Step 4 - Content

Strategien er på plads, og vi skal modtage grafisk materiale igennem Wetransfer til de første tre måneder. Derudover skal vi have en kort stikordsbeskrivelse til hvert billede/video. Herefter starter vores udviklingsarbejde, hvor der som udgangspunkt skabes opslag for én måned af gangen.
  • Materiale sendes for tre måneder (modtages 14 dage inden første planlagte opslag).
  • Vores udvikling af opslagene starter ud fra planlagte strategi.
  • Du har mulighed for at se demoversioner af opslagene, inden de publiceres.

Step 5 - Aktivitet

Arbejdet er hermed sat i gang, og vores opslag skaber rækkevidde, dialog og branding-awareness. Hver måned modtager du som kunde en unik rapport baseret på vores arbejde. Der vil indgå informationer omkring vores overvejelser og arbejdsgang samt en uddybning af resultaterne. Sidste step er som følger:
  • Vi laver opslag.
  • Vi analyserer på dem.
  • Vi sender en månedlig rapport baseret på vores arbejde.
OBS – Allerede efter 2 måneder drøfter vi fremadrettet samarbejde.

Vi vil gerne forklare dig processen over telefon

Det er altid en stor beslutning at hyre et bureau til at stå for sin markedsføring. Tryghed og tillid er enormt vigtigt, og derfor skal du ikke træffe en beslutning før du har mødt os.
Vi anbefaler altid at kunderne kommer forbi til en uforpligtende snak, hvor vi får lov til at lytte til dig og får en forståelse af din forretning.

  • Vores indledende kaffemøder er altid GRATIS!
  • Varigheden løber ofte over en time plus!
  • Du får en pose guldkorn med viden med fra mødet
  • Du får en ærlig vurdering af din virksomheds markedspotentiale på Facebook!

    Jeg vil ringes op!