Sådan hjælper vi med Facebook annoncering

Facebook annoncering via 5-Step Modellen.

Vores mission er at hjælpe dig med at skabe resultater på de sociale medier via Facebook-kampagner. Strategien planlægges sammen over et GRATIS kaffemøde på vores kontor i hjertet af Aarhus C, hvor vi gennemgår de fem steps, vi skal igennem, inden dine kampagner er aktive.

Hvis du har lyst til at læse, hvad andre kunder siger om vores arbejde, kan du klikke her: https://startupkonsulenten.dk/anbefalinger/

Læs omkring processen

Ønsker du ikke at læse alle steps igennem? Klik på hvert enkelt step under den grønne knap, for at læse processen online.

Step 1 - Facebook annoncering

Når man har valgt at bruge penge på Facebook annoncering, bør man udvælge forskellige målsætninger inden igangsættelsen af de aktive kampagner. Du har blandt andet mulighed for at have annoncer kørende, hvor formålet er at skaffe relevante likes til din Facebook-side, hvis formål er at skaffe besøgende til dit website – eller annoncer, hvis formål er at generere leads, som telefonnumre eller mailadresser. Det er første beslutning, vi skal træffe i vores samarbejde. Derfor skal én eller flere af følgende kampagner vælges:
  • Like Page Kampagne (Likes på Facebook-siden)
  • Click to website Kampagne (Besøg på hjemmesiden)
  • Lead Ads Kampagne (Tilmelding via nyhedsbrev)

Step 2 - Teknisk opsætning

I Step 2 guider vi dig igennem den tekniske opsætning. Vi skal også have adgang til din Facebook-side og annoncekonto for at kunne oprette kampagner, målgrupper og annoncer baseret på din virksomhed. Dertil hører også adgang til Google Analytics konto, samt oprettelse af et Facebook Pixel. Vi tager dig i hånden gennem hele processen og guider per telefon eller fysisk. Processen lyder som følger:
  • Vi får admin adgang til Facebook-side.
  • Vi får admin rettigheder til annoncekonto på Facebook (Den skal du have oprettet inden)
  • Vi får adgang til Google Analytics konto.
  • Vi sender en sporingskode (Såkaldt Facebook-pixel) som skal sættes ind på hjemmesiden. (Det skal jeres/din programmør/IT-mand håndtere)

Step 3 - Info. og viden

I dette step skal vi lære din forretning bedre at kende. Vi analyserer din målgruppe baseret på Google Analytics, Facebook-side og annoncekontoen. Derudover har vi brug for at høre følgende fra dig: En virksomhedsbeskrivelse på 5 linjer!
  • Fortæl, hvordan du skaber værdi for dine kunder.
  • Fortæl, hvad der gør dig unik ift. konkurrenterne.
  • Send en liste med 10 stikord/beskrivelser af din målgruppe.
  • Send adskillige billeder, videoer og logo til os via WeTransfer.

Step 4 - Arbejdet udføres

I første del af step 4 kan du læne dig tilbage og lade os arbejde. Først til sidst i forløbet skal du godkende demoversioner og være med til at forventningsafstemme resultaterne. Processen lyder som følger:
  • Vi opretter kampagne.
  • Vi opretter målgrupper.
  • Vi opretter annoncer.
  • Vi sender første udkast/demoversion med 6-8 annoncer.
  • Vi modtager korrektioner.
  • Vi forventningsafstemmer og sætter mål
  • Vi sætter kampagnen i gang.

Step 5 - Resultater

Efter forventningsafstemning sættes kampagnen i gang. I løbet af kort tid begynder annoncerne at skabe resultater, og vi sender dig en datarapport hver måned. Vores arbejde ligger i den daglige analyse samt løbende ændringer af annoncerne. Den fremadrettede proces er som følger:
  • Vi analyserer dine annoncer og resultater dagligt.
  • Du har ret til to annonceændringer hver måned, som er inkluderet i prisen.
  • Hver måned vil du modtage en brugervenlig datarapport med resultater, så du kan følge med i væksten og vores arbejde.

Vi vil gerne forklare dig processen over telefon

Det er altid en stor beslutning at hyre et bureau til at stå for sin markedsføring. Tryghed og tillid er enormt vigtigt, og derfor skal du ikke træffe en beslutning, før du har mødt os.
Vi anbefaler altid, at kunder kommer forbi til en uforpligtende snak, hvor vi får lov til at lytte til dig og får en forståelse af din forretning.

  • Vores indledende kaffemøder er altid GRATIS!
  • Varigheden løber ofte over en time plus!
  • Du får en pose guldkorn med viden med fra mødet
  • Du får en ærlig vurdering af din virksomheds markedspotentiale på Facebook!Kig forbi https://startupkonsulenten.dk/facebook-annoncering/ og bliv klogere på Facebook annoncering.

    Jeg vil ringes op!