Strategier til Facebook annoncering

Strategier til Facebook annoncering Af Jacob Søgaard Andersen – SEO specialist hos Startupkonsulenten At skabe trafik på ens hjemmeside via Facebook annoncering er som sådan ikke besværligt. Det svære er at tiltrække kvalitetstrafik, hvor kunderne har en chance for at ville konvertere. Ved at have nogle strategier til sin markedsføring, kan man undgå at bruge

5 tips til at øge rækkevidden med organiske opslag på Facebook

billede til organisk opslag

5 tips til at øge rækkevidden med organiske opslag på Facebook Af Jacob Søgaard Andersen – SEO specialist hos Startupkonsulenten Du har måske forsøgt at lave et Facebook opslag omkring et tilbud eller lignende, og efterfølgende undret dig over at responsen på opslaget er utroligt lav? Den lave respons kan muligvis skyldes, at du ikke

Hvorfor bør man starte på Facebook annoncering?

Hvorfor bør man starte på Facebook annoncering?   Af Jacob Søgaard Andersen – SEO specialist hos Startupkonsulenten Mange virksomheder oplever stilstand i forretningen. Dette kan skyldes at selve branchen, virksomheden befinder sig i, er stillestående. Det kan også skyldes, at konkurrenterne er skarpere end virksomheden selv. Uanset årsagen er det vigtigt, at virksomhederne reagerer. Og

Slår dine content-opslag igennem?

SLÅR DINE CONTENT-OPSLAG IGENNEM?   Af Elisabeth Zornig – Social Media Specialist hos Startupkonsulenten   Facebook er et forunderligt univers, men kan være en jungle at navigere i. Ønsker du rådgivning til at lave slagkraftige content-opslag på Facebook? Så er du landet det rigtige sted. Med denne artikel vil vi forsøge at give dig et

Hvor skal din virksomhed være opmærksom på Facebook?

Hvor skal din virksomhed være opmærksom på Facebook? Af Mai Steenbock Man hører ofte historier, om indhold, som er blevet fjernet fra Facebook, og sågar sider der bliver lukket. Som annoncør på Facebook  er der adskillige forhindringer, som man kan løbe ind under udarbejdelsen af content på platformen. Heriblandt markedsføringsloven, persondataloven samt Facebooks egne fællesskabsregler.

Sydafrikansk virksomhed sparker døren ind

Af Mai Steenbock Trampolinparken Rush i Johannesburg og Cape town, Sydafrika har for nyligt skrevet sig op som kunde hos Starupkonsulenten, en mindre konsulentvirksomhed i Aarhus, som laver markedsføring på sociale medier. En kold eftermiddag i september, bliver indehaver af Startupkonsulenten, Jonas Wojcik, kontaktet fra en noget uventet kant. I indbakken ligger der nemlig en

Bør alle virksomheder være på Facebook?

Vi kender det alle – nysgerrigheden trækker i os! Er der sket noget nyt på Facebook? I Juli 2016 offentliggjorde Facebook deres kvartalsregnskab, som havde nået nye højder! Med en månedlig Facebook aktivitet på 1,71 milliarder aktive brugere slog de alle rekorder(1). Et par år forinden kunne Mark Zuckerberg rapportere om, at den gennemsnitlige bruger

Tjente 38.400 kr gennem Facebook annoncering

Startupkonsulenten har gennem det seneste år haft flere faste kunder, hvoraf én af dem er Bodycool. Fedtfrysningsvirksomheden, med hjemsted i Højbjerg, har efterhånden etableret sig på markedet, og behovet for produktet er stort. Citat indehaver Louise Corneliussen: ”Vi kan mærke en stor efterspørgsel på vores produkt. For os er det vigtigt at hver enkelt kunde

1000 relevante likes på Jeres Facebook-side

Facebook er efterhånden blevet en videnskab! Med 1,4 milliarder registrerede brugere på verdensplan, er det efterhånden blevet en attraktiv platform for virksomheder. I takt med et stigende brugerantal, stormer virksomhederne til, i håb om at skabe yderligere synlighed og omtale på deres produkter eller ydelser. I april 2015 bekendtgjorde Facebook at hele 40 millioner virksomheder

6 hurtige tips til vækst på Facebook

Hver dag bruger tusindvis af virksomheder adskillige ressourcer på Facebook. Dette kan både være tidskrævende og dyrt. Derfor får du 6 hurtige tips til, hvordan din virksomhed kan udvikle forretningen uden store omkostninger. 1. Start samtalen Hvad er vigtigt for dine kunder? Hvad engagerer dem? Start dialogen for at finde frem til det rigtige svar.